مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 02:102023-06-20بين الملل

گروه های فلسطینی: انتفاضه بزرگ در کرانه باختری ادامه دارد


گروه های فلسطینی عملیات استشهادی در شهرک «عیلی» در شمال رام الله را که به هلاکت چهار شهرک نشین و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد، تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که عملیات استشهادی در شهرک عیلی در پاسخ به جنایت اشغالگران در اردوگاه جِنین و یورش به مسجدالأقصی بود.

منابع خبری عبری و عربی گزارش دادند که در شمال رام الله تیراندازی صورت گرفته است که تا کنون، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و سه نفر هم زخمی شده اند.

(جزییات بیشتر ) سخنگوی حماس تأکید کرد که انقلابیون کرانه باختری در هر مکانی و از جایی که اشغالگران تصور آن را نمی کنند، به دشمن ضربه خواهند زد.

وی گفت: این انقلاب و انتفاضه بزرگ ادامه خواهد یافت و هرگز متوقف نمی شود مگر اینکه اهداف ملت مبنی بر آزادی و استقلال تحقق یابد .

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات استشهادی را تبریک گفت و تأکید کرد که این عملیات پاسخ طبیعی به جنایت های روزافزون رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین است.

سلمی گفت که این عملیات در چارچوب حق مشروع دفاع از خویش است.

بنابر گزارش  شبکه المنار ، سلمی تصریح کرد که این عملیات بیانگر پویایی مقاومت و توان آن برای فعالیت در هر شرایطی و ضربه وارد کردن به دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی: انتفاضه بزرگ در کرانه باختری ادامه دارد

گروه های فلسطینی: انتفاضه بزرگ در کرانه باختری ادامه دارد