مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-16اجتماعي

چالش نیروی کار در ارس


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه نیروی کار تخصصی به یک چالش و دغدغه در ارس تبدیل شده است، گفت: اشتغال فارغ التحصیلان هنرستان در منطقه آزاد ارس تضمین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مجید کیانی امروز در آیین امضا تفاهم نامه نوسازی و احداث 9 مدرسه با 46 کلاس درسی در مناطق محروم جلفا و خداآفرین بین سازمان نوسازی کشور و سازمان منطقه آزاد ارس جلسه با بیان اینکه نیروی کار تخصصی به یک چالش و دغدغه در ارس تبدیل شده است، تصریح کرد: اشتغال فارغ التحصیلان هنرستان در منطقه آزاد ارس تضمین است.

وی افزود: رویکرد مهارت محوری و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در استان و در منطقه آزاد ارس باید بصورت جدی پیگیری و به مرحله عملیاتی برسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ضمن انتقاد از عدم اجرای به موقع مدرسه سه کلاسه شاه بنده لو در خداآفرین و تاکید بر تسریع در انجام اقدامات مورد نیاز برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه، متذکر شد: توسعه زیرساختی خداآفرین اولویت ما در توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی است و با وجود اعلام آمادگی شرکت کشت و صنعت شهید سلیمانی ارس برای احداث مدرسه، مقدمات مورد نیاز برای این پروژه فراهم نشده است.

این تفاهم نامه با حضور مجید کیانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مجید عبداللهی معاون فنی و نظارت و فرهاد فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش نیروی کار در ارس

چالش نیروی کار در ارس