مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-13بين الملل

سرگذشت تلخی که منتهی به تولید و اشتغال شد


علیرغم اینکه زنان محبوس در زندان های کشورهای مدعی ازجمله آمریکا مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، در گیلان زنان زندانی در بند نسوان در کنار تحمل حبس به حرفه آموزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده- بند نسوان زندان رشت؛ مکانی که در آن زنانی محبوس شده اند و مسیر سرگذشت از بد حادثه آن ها را به این مکان کشانده است.

زنانی که چیزی از مردان کمتر ندارند؛ پا به پای دیگر همنوعانشان در جامعه دغدغه دارند و راهی می جویند تا بتوانند در طول تحمل حبس، قدمی اول برای خود و بعد هم برای خانواده شان بردارند.

زندانیان بند نسوان نه تنها همچون زنان کشورهای مدعی آزادی ازجمله آمریکا آزار و اذیت نمی شوند، مورد تجاوز و خفت قرار نمی گیرند بلکه در کنار تحمل حبس، وقتشان به صرف اشتغال، تولید و کارآفرینی سپری می شود.

سارا.

ر ، مادر 45 ساله، (مرضیه.

س ، بانوی 29 ساله و یا هاجر.

م ، بانوی 28 ساله، تنها تعدادی از بانوان در بند زندان نسوان رشت هستند که زندان را نه تنها بند تحمل حبس بلکه مکانی برای کارآفرینی، تولید و اشتغال تبدیل کرده اند.

یکی از زنان زندانی بند نسوان رشت به نمایندگی از زنان زندانی در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: پنج سال محکوم است و 2 سال هست که از تحمل حبسش می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت تلخی که منتهی به تولید و اشتغال شد

سرگذشت تلخی که منتهی به تولید و اشتغال شد