مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-19سياسي

حاتمی: اصلاحات طرح بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار مجلس قرار گیرد


نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی خواستار جبران خسارت وارده به مردم منطقه به دنبال وقوع سیل و تگرگ و از سوی دیگر پیگیری بحث بیمه کارگران ساختمانی شد.

- نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی خواستار جبران خسارت وارده به مردم منطقه به دنبال وقوع سیل و تگرگ و از سوی دیگر پیگیری بحث بیمه کارگران ساختمانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حاتمی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در چند روز گذشته سیل، طوفان و تگرگ به زیرساخت ها، مزارع، باغات، اموال و احشام مردمان شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند میلیاردها تومان خسارت وارد کرده است و چندین نفر به دنبال طوفان و سیل فوتی و زخمی داشتیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از ستاد بحران کشور و استان درخواست دارم سریعا در جهت جبران خسارت های وارده به زیرساخت ها و تامین خسارات کشاورزان، باغداران و عشایر منطقه اقدام عاجل انجام دهند چرا که امکانات شهرستان های ما کافی نیست.

نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخشی از خسارات سیل در مردادماه سال 1400 تامین نشده و بین ستاد بحران کشور و سازمان برنامه و بودجه همچنان در حال مکاتبه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی: اصلاحات طرح بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار مجلس قرار گیرد

حاتمی: اصلاحات طرح بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار مجلس قرار گیرد