مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 23:202023-05-31بين الملل

دستور فرماندار جمهوریخواه آمریکایی به اعزام گارد ملی به مرز مکزیک


فرماندار جمهوریخواه ایالت ویرجینیای آمریکا که نامش به عنوان یکی از نامزدهای بالقوه رقابت تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب مطرح است، دستور به ارسال 100 نیروی گارد ملی این ایالت به مرکز با مکزیک داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گلن یانگکین ، فرماندار جمهوریخواه ایالت ویرجینیای آمریکا امروز چهارشنبه تبدیل به جدیدترین فرماندار جمهوریخواه که نیروهای گارد ملی یا دیگر نیروهای امنیتی ایالتی را به مرز این کشور با مکزیک اعزام می کند، شد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، یانگکین روز چهارشنبه اعلام کرد، در پاسخ به درخواست گِرِگ ابوت ، فرماندار ایالت تگزاس، با امضای یک فرمان اجرایی دستور به استقرار 100 سرباز گارد ملی ویرجینیا و 21 پرسنل پشتیبانی در مرز آمریکا با مکزیک را داده است.

یانگکین در یک بیانیه اعلام کرد: با بحران مرزی فعلی که کشور ما را درگیر کرده، حالا هر ایالت آمریکا یک ایالت مرزی است.

وقتی راه حل های رهبران فدرال ناکارآمد باشند، ایالت ها به درخواست برای تامین امنیت مرز جنوبی کشور، کاستن از جریان ورود مخدر فنتانیل، مبارزه با قاچاق انسان و رسیدگی به بحران انسانی پاسخ می دهند.

بر طبق فرمان صادر شده از سوی این فرماندار جمهوریخواه، نیروهای گارد ملی ایالت ویرجینیا برای 30 روز به مرز با مکزیک اعزام شده و به یک فرمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فرماندار جمهوریخواه آمریکایی به اعزام گارد ملی به مرز مکزیک

دستور فرماندار جمهوریخواه آمریکایی به اعزام گارد ملی به مرز مکزیک