مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:262023-06-01اجتماعي

روایتی از ایثار شهری که کربلای ایران نام گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مردم ایران زمین سال هاست در پاسداری از خاک این مرز و بوم با واژه های شهید و شهادت آشنا هستند واژه های مقدسی که همیشه مورد احترام این مردم بوده و است.

با گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس هنوز مردم ایران با برپایی یادواره و کنگره شهدا و حضور گرم و پرشور در این مراسم یاد و خاطره قهرمانان این مرز و بوم را گرامی می دارند و بر پاسداشت راه و نام این جاودانگان همیشه تاریخ تاکید می کنند.

آخرین ماه از اولین فصل سال برای مردم زواره یادآور رشادت و از خودگذشتگی فرزندان این دیار در حفظ و حراست از خاک کشورمان ایران است.

ماهی که در آن مردم این شهر پیکر پاک و مطهر 36 فرزند این دیار را بر دوش خود تشییع کردند تا این روز را در تاریخ شهرشان ماندگار سازند.

این روزها شهر تاریخی و شهید پرور زواره حال و هوای دیگری دارد مردم این شهر به ویژه جوانان یک هفته ای است که روزانه با برپایی محفلی با عنوان آبروی محله و مزین کردن محلات شهر با عکس شهدای عملیات بیت المقدس هر محله و توزیع شربت و پذیرایی یاد و خاطره شهدای محله خود را گرامی می دارند.

آنان با برپایی برنامه آبروی محله که با مشارکت و استقبال گستره مردم همراه بوده است خود را برای برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس زواره پس از 41 سال آماده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از ایثار شهری که کربلای ایران نام گرفت

روایتی از ایثار شهری که کربلای ایران نام گرفت