مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-20سياسي

ابراز تاسف وزیر کشور از بخشنامه اخیر و تاکید بر همکاری استانداران با نمایندگان


یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره با جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر کشور برای بررسی حواشی پیش آمده بعد از بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: - یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره با جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر کشور برای بررسی حواشی پیش آمده بعد از بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: در این جلسه وزیر کشور ضمن ابراز تاسف از شرایط ایجاد شده بر لغو بخشنامه مذکور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور در بخشنامه ای به استانداران و فرمانداران اعلام کرده که نمایندگان حق ورود به پروژه ها و امور را ندارند و نباید با نمایندگان مجلس همکاری شود؛ این موضوع اهانت به مجلس و جایگاه نمایندگان مردم است.

وی ادامه داد: بر این اساس امروز وزیر کشور در جلسه غیرعلنی حضور یافت تا در این باره توضیح دهد؛ توضیحات وزیر کشور این بود که از ابلاغ این بخشنامه اطلاعی نداشته و آن را لغو کرده است.

به همه استانداران نیز تاکید کرده که نهایت همکاری و همراهی را با نمایندگان مردم داشته باشند.

این عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزیر کشور در این جلسه تاکید کرد که نمایندگان نقش بسیار مهمی در در پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تاسف وزیر کشور از بخشنامه اخیر و تاکید بر همکاری استانداران با نمایندگان

ابراز تاسف وزیر کشور از بخشنامه اخیر و تاکید بر همکاری استانداران با نمایندگان