مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-14اقتصادي

1377 خانواده مستاجر داریم


رییس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: در حال حاضر یک هزار و 377 خانواده تحت پوشش کمیته امداد منطقه یک اردبیل مستاجر هستند.

- رحیم شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه مسکن و ساختمان در اداره کمیته امداد منطقه یک اردبیل اظهار کرد: ما در منطقه یک کمیته امداد اردبیل 5 هزار و 400 خانوار تحت پوشش داریم که بخشی از آنها همچنان سرپناهی مناسب ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغی بالغ بر 178 میلیارد و 692 میلیون ریال از بابت اجاره بها به مددجویان مساعدت شده است.

رییس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: در حال حاضر مسکن یکی از نیازهای ضروری خانواده ها است و پرداخت هزینه های هنگفت تهیه یک سرپناه به یک آرزو تبدیل شده است.

شهبازی بیان کرد: کمیته امداد منطقه یک اردبیل با هدف کمک به مسکن مددجویان تحت پوشش در سال گذشته مبلغ 100 میلیون ریال را برای خرید مسکن شهری و 4 میلیارد و 625 میلیون ریال را برای تکمیل واحدهای مسکونی پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: با پرداخت 3 میلیارد و 400 میلیون ریال تعمیرات کلی و جزیی واحدهای مسکونی مددجویان انجام شده تا بخشی از دغدغه آنها رفع شود.

رییس کمیته امداد منطقه یک اردبیل ادامه داد: در سال جاری نیز با سعی و تلاش همکاران در منطقه یک اردبیل در حوزه مسکن گام های خوبی برداشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1377 خانواده مستاجر داریم

1377 خانواده مستاجر داریم