مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-18حوادث

دستگیری اراذل و اوباش در سمنان


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از شناسایی و دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش نوظهور سمنان که با قمه کشی مخل امنیت شهروندان شده بودند خبر داد .

- ایسنا/سمنان رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از شناسایی و دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش نوظهور سمنان که با قمه کشی مخل امنیت شهروندان شده بودند خبر داد .

سرهنگ اکبر قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام گزارش هایی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر اینکه افرادی با قمه کشی اقدام به قدرت نمایی ، ایجاد وحشت و تخریب اموال مردم و فحاشی در پارک شقایق سمنان باعث رعب وحشت اهالی و کسبه محل شده اند ، با توجه به حساسیت بالا ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت .

وی افزود در تحقیقات اولیه صحت موضوع مورد تایید قرار گرفت و بلافاصله اکیپی از این پلیس برای شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش وارد عمل شدند .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس اطلاعات با اقدامات فنی و هوشمندانه و اشرافیت اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخبرین 5 نفر از اراذلی که مخل نظم و امنیت در پارک یاد شده بودند را شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن آنها به صورت نامحسوس در فرصت مناسب و در عملیات منسجم و غافلگیرانه همه آنها را در مخفیگاهشان به جرم عربده کشی ، قدرت نمایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اراذل و اوباش در سمنان

دستگیری اراذل و اوباش در سمنان