مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-07اقتصادي

قرارداد آتی تک سهم برای 3 نماد بورسی رونمایی شد


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم رونمایی از قرارداد آتی تک سهم گفت: این ابزار از امروز به صورت عملیاتی روی سه نماد آغاز و تا پایان سال روی نمادهای دیگر عملیاتی خواهد شد.

- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم رونمایی از قرارداد آتی تک سهم گفت: این ابزار از امروز به صورت عملیاتی روی سه نماد آغاز و تا پایان سال روی نمادهای دیگر عملیاتی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید عشقی در حاشیه دومین روز نمایشگاه صنعت مالی در مراسم رونمایی از قرارداد آتی تک سهم، با بیان اینکه یکی از ابزارهایی که برای دو طرفه شدن بازار نیاز بود قراردادهای آتی اوراق بهادار بود، گفت: این ابزار از امروز به صورت عملیاتی روی سه نماد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد آتی ابزار پر ریسک محسوب می شود، اظهار کرد: وجود این ابزار در کنار سایر ابزارها برای معامله گران حرفه ای و صندوق های سرمایه گذاری لازم بود، این ابزار برای عموم سرمایه گذاران قابل استفاده نیست.

این قرارداد در کنار قراردادهای اختیار معلامله می تواند استراتژی معاملات جذاب را فراهم کند.

رییس سازمان بورس ادامه داد: در حوزه صندوق های سرمایه گذاری اکثر صندوق ها در بازار فعال هستند به غیر از صندوق پوشش ریسک که امیدواریم تا پایان سال فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد آتی تک سهم برای 3 نماد بورسی رونمایی شد

قرارداد آتی تک سهم برای 3 نماد بورسی رونمایی شد