مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-28دانش

سرپرستان سه واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای آذرشهر، بستان آباد و تنگستان (اهرم) را منصوب کرد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای آذرشهر، بستان آباد و تنگستان (اهرم) را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه، دکتر داود ابراهیم پور را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر، دکتر محمد عیسی زاده حاجی آقا را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان آباد و مجتبی حکیم زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است: انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر دکتر داود ابراهیم پور با سلام بنا به پیشنهاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستان سه واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

سرپرستان سه واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند