مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-01حوادث

استرداد متهم به قتل به کشور در کمتر از شش ماه


رییس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام به قتل، به کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار مجید کریمی،رییس پلیس بین الملل فراجا، اظهار داشت: در پی اعلام مراجع قضایی، مبنی بر وقوع قتل یکی از شهروندان توسط فردی و متواری شدن وی به یکی از کشورهای منطقه، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس بین الملل فراجا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی های به عمل آمده و استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهم بلافاصله در یکی از کشورهای منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بین المللی متهم به اینترپل کشور محل اختفا نیز ارسال شد.

رییس پلیس بین الملل فراجا خاطرنشان کرد: با هدایت اطلاعاتی عملیاتی پلیس بین الملل فراجا، بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهم و هم چنین رایزنی های پلیسی، وی در کشور محل اختفا دستگیر شد.

سردار کریمی در پایان با بیان اینکه هیچ حاشیه و مکان امنی برای مجرمان و متهمان در سراسر دنیا وجود ندارد، اظهار داشت: خوشبختانه این متهم در کمتر از شش ماه به کشور استرداد و از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور برگردانده و جهت رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد متهم به قتل به کشور در کمتر از شش ماه

استرداد متهم به قتل به کشور در کمتر از شش ماه