مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-15اقتصادي

کاهش 38 درصدی ذخیره آب سد طرق در یک سال گذشته!


آمارهای دفتر مدیریت منابع آب ایران از کاهش 38 درصدی ذخیره آب سد طرق نسبت به یک سال گذشته حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در حالی که دمای هوا در خراسان رضوی از میانگین هرساله بیشتر و گرما باعث افزایش مصرف آب شده است اما داده های وزارت نیرو، آمارها و هشدارهای مسئولان آب و فاضلاب و فرمانداری از بحرانی بودن منابع آب در خراسان رضوی خبر می دهد.

زنگ خبر کاهش ذخایر آبی در حالی است که به گفته مسئولان برای جلوگیری از قطعی و جیره بندی آب به همکاری و صرفه جویی همه مردم نیاز است.

سد طرق، فقط 6 میلیون متر مکعب آب دارد!   آخرین گزارشی دفتر مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد وضعیت ذخیره آب در سد طرق در محدوه خطر قرار دارد.

گزارش هفتگی دفتر زیرمجموعه وزارت نیرو حاکی است سد طرق به عنوان یکی از سدهای مهم تامین کننده آب شرب مشهد فقط 6 میلیون متر مکعب ذخیره آب دارد.

طبق این گزارش، سد طرق که محلی دیدنی برای مشهدی هاست اکنون فقط 19 درصد پرشده است و این آمار نشان می دهد ذخیره آب در این سد طی یک سال گذشته به میزان 38 درصد کاهش یافته است.

سدهای مهم استان در وضعیت زرد   در گزارش دفتر مدیریت منابع آب ایران، دو سد دوستی و طرق به عنوان سدهای مهم تامین آب شرب شهر مشهد به رنگ زرد و در وضعیت بحرانی قرار دارند و در توضیح شرایط هر دو سد آمده است که رنگ زرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 38 درصدی ذخیره آب سد طرق در یک سال گذشته!

کاهش 38 درصدی ذخیره آب سد طرق در یک سال گذشته!