مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:052023-05-29اقتصادي

افزایش شرکت های دانش بنیان البرز به 400 واحد / 2 هزار میلیارد تومان درآمد زایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز در اولین نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان این استان اظهار کرد: - رییس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: شمار شرکت های دانش بنیان این استان از 308 شرکت به 400 شرکت افزایش یافته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز در اولین نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان این استان اظهار کرد: اکنون شرکت های خلاق استان البرز نیز توسعه یافته و رتبه آن از هشت کشوری به رتبه 6 رسیده است.

عباسی بیان کرد: راه اندازی ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری البرز در مرکز شهر کرج با بهره گیری از اعتبارات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزاری نمایشگاه های استانی و ملی در هفته پژوهش از دیگر فعالیت های مثمر ثمر درحوزه دانش بنیان بوده است.

رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: شرکت های دانش بنیان البرز با فروش 2 هزار میلیارد تومان محصولات خود در این نمایشگاه ها توانستند رتبه برتر را بین پارک های علم و فناوری کشور کسب کنند.

وی بیان کرد: در نشست قبلی کمیته تسهیلات تبصره 16 تصویب 16 میلیارد تومان را در حوزه دانش بنیان و فناوری داشتیم و پیگیری برای تصویب اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان نیز شد که در نشست بعدی این کمیته مورد پیگیری قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شرکت های دانش بنیان البرز به 400 واحد / 2 هزار میلیارد تومان درآمد زایی

افزایش شرکت های دانش بنیان البرز به 400 واحد / 2 هزار میلیارد تومان درآمد زایی