مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:102023-05-28سياسي

آغاز فعالیت رادیو خرداد در ورامین


در آستانه شصتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد مردم دشت ورامین و برای دومین سال پیاپی، رادیو خرداد با پخش مستقیم از رادیو تهران، فعالیت خود را در ورامین آغاز کرد.

- ایسنا/تهران در آستانه شصتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد مردم دشت ورامین و برای دومین سال پیاپی، رادیو خرداد با پخش مستقیم از رادیو تهران، فعالیت خود را در ورامین آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ در اجرای این برنامه که از صبح یکشنبه 7 خرداد ماه با حضور مردم، مسئولان و یادگاران قیام خونین 15 خرداد سال 42 در محل مسجد تاریخی جامع ورامین برگزار شد، مسئولان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان ورامین، ضمن بیان دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه شهرستان ورامین ، به بیان ابعاد مختلف قیام خونین 15 خرداد می پردازند.

برنامه رادیو خرداد با شعار یک خرداد، یک ایران، یک ورامین همه روزه از ساعت 17 فعالیت خود را با حضور میهمانان مختلف اغاز کرده و به صورت مستقیم این برنامه ها از رادیو تهران برای علاقمندان پخش می شود.

بر اساس این گزارش ؛ در قیام خونین 15 خرداد سال 42، مردم شهرستان های ورامین و پیشوا با اطلاع از دستگیری امام راحل پای پیاده و کفن پوش به سمت تهران به حرکت در آمدند در این مسیر هفت تن از جوانان این دیار به نام های سید مرتضی طباطبایی، حسن خانی، عزت الله رجبی، امیر هوشنگ معصومشاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت رادیو خرداد در ورامین

آغاز فعالیت رادیو خرداد در ورامین