مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-11سياسي

نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد مدینه شدند+عکس


نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد فرودگاه مدینه شدند و از سوی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی و رییس ستاد مدینه و جمعی از مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مورد استقبال قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید صبح امروز یکشنبه 21 خردادماه وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و از سوی حجت الاسلام سیدحسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی و محمدجواد دانشیار رییس ستاد مدینه و جمعی از مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مورد استقبال قرار گرفتند.

این گروه، نمایندگان مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام جوادی آملی، حائری، سبحانی، سیستانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و وحید خراسانی بودند که وارد مدینه منوره شده اند.

با ورود این گروه از نمایندگان آیات عظام، دفاتر نمایندگی مراجع تقلید در مدینه منوره و مکه مکرمه به منظور پاسخگویی به سوالات و دیگر امور شرعی در ایام حج فعال شده و مقلدان می توانند برای امور شرعی و مذهبی به آنان مراجعه کنند.

حجت الاسلام رکن الدینی در حاشیه مراسم استقبال از نمایندگان مراجع، گفت: از گذشته طی قرون متمادی در ایام حج صدها هزار زائر شیعه از سراسر جهان به سرزمین وحی مشرف می شوند که با توجه به حضور مقلد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد مدینه شدند+عکس

نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد مدینه شدند+عکس