مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:152023-05-31اقتصادي

بورس همچنان قدرت کافی برای جذب نقدینگی را دارد


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند دلایلی که در ماه های گذشته منجر به رشد بورس شده است همچنان قدرت کافی برای به حرکت درآوردن بورس را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سرمایه این روزها درگیر رفت و برگشت ها و ترسی است که از ابتدای ماه قبل گریبان این بازار را گرفته و هنوز سهامداران نتوانسته آمد روند مشخصی را در بورس ایجاد کنند.

صعود قدرتمند بورس که از ابتدای اسفند ماه سال گذشته شروع شد، توانست بخش قابل توجهی از جاماندگی بازار سهام نسبت به بازارهای موازی را جبران کند و قیمت بسیاری از نمادها رشد خوبی را تجربه کردند و از آنجا که همواره صعودها با اصلاحات مقطعی همراه هستند، پیش بینی می شد که بورس تهران نیز به مرور این روند اصلاحی را طی کند.

اما اصلاح عجیب بورس در اواسط اردیبهشت ، منجر به ترس سهامداران از وقایع سال های گذشته شد و همین موضوع نیز احتیاط بیشتر را به بازار سهام تزریق کرد.

به نظر می رسد معامله گران بازار در آستانه تعطیلی میانه هفته آینده، تصمیم به فروش و ذخیره سود بخشی از سبد سرمایه گذاری خود گرفته اند.

* باز شدن دست بازارگردانان در بازار سهام بر اساس آخرین ابلاغیه مرکز نظارت بر صندوق های سرمایه گذاری سازمان بورس، انعقاد قرارداد توسط صندوق های سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی با سایر اشخاص به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس همچنان قدرت کافی برای جذب نقدینگی را دارد

بورس همچنان قدرت کافی برای جذب نقدینگی را دارد