مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 22:052023-05-29سياسي

1200 روستای مازندران از شورای زکات برخوردار هستند


در هزار و 214 روستای استان شورای زکات تشکیل شد و بیش از 614 مبلغ افتخاری زکات در استان همکاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم معافی شامگاه دوشنبه در همایش روحانیون زکات شرق استان که در بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: زکات سرفصل عظیمی در حوزه اقتصاد مقاومتی و اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شورای زکات در استان به ریاست نماینده ولی فقیه و قائم مقامی استاندار و دبیری کمیته امداد امام خمینی وعضویت دیگر ادارات مانند: جهاد کشاورزی، بهزیستی و …فعالیت دارد گفت: در کمیته امداد سرفصلی با عنوان زکات داریم که سال گذشته 100 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شده است.

وی با توجه به گستردگی شبکه احسان و نیکوکاری در استان بیان داشت: از طریق جنبش کمک مومنانه ظرفیت جمع آوری 1,000 میلیارد تومان زکات مستحبه در استان را داریم .

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران با اشاره به کتاب ولایت فقیه امام خمینی (ره) افزود: در بیانات امام زکات فقط مساله فقرا و محرومین نیست بلکه پایه اقتصادی در راستای تشکیل حکومت بزرگ و سرفصل بسیار عظیمی در حوزه اقتصاد اسلامی است.

معافی گفت: هزار و 214 روستای مازندران از شورای زکات برخوردارند و زکات جمع آوری شده در روستا برای نیازمندان همان روستا هزینه می شود و بیش از 633 مبلغ افتخاری زکات نیز با کمیته امداد استان همکاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 روستای مازندران از شورای زکات برخوردار هستند

1200 روستای مازندران از شورای زکات برخوردار هستند