مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:212023-06-06حوادث

کشف اموال مسروقه از یک دامداری متروکه


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کارگاهی در یک دامداری متروکه در این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 3 میلیارد ریال اموال به سرقت رفته کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: در پی اعلام سرقت توسط مالک کارگاهی در محدوده قلعه نو، تیمی از مأموران کلانتری 211 این فرماندهی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت سارق با ورود به کارگاه تعدادی کابل برق صنعتی و اموال با ارزش در مجموع به ارزش 3 میلیارد ریال اموال سرقت کرده است.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با جمع آوری سرنخ های موجود و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند هویت متهم را شناسایی و مخفیگاه عامل این سرقت را در یکی از دامداری های متروکه روستای قلعه نو شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه سارق و تحویل آنها به مال باخته تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اموال مسروقه از یک دامداری متروکه

کشف اموال مسروقه از یک دامداری متروکه