مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-07بين الملل

کاخ سفید خواستار ارتباط موثر با چین برای جلوگیری از جنگ سرد جدید شد


هماهنگ کننده امور هند و اقیانوسیه کاخ سفید گفت: واشنگتن ایجاد سازوکاری برای گفت وگو با چین را ضروری می داند تا از جنگ سرد جدیدی که به نفع هیچ کشوری نیست جلوگیری شود.

- هماهنگ کننده امور هند و اقیانوسیه کاخ سفید گفت: واشنگتن ایجاد سازوکاری برای گفت وگو با چین را ضروری می داند تا از جنگ سرد جدیدی که به نفع هیچ کشوری نیست جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کورت کمپبل هماهنگ کننده امور هند و اقیانوسیه کاخ سفید روز چهارشنبه در سخنانی تصریح کرد: ما در مورد کانال های ارتباطی صحبت می کنیم که چین و آمریکا در طول جنگ سرد از آن حمایت می کردند.

وی افزود: ایجاد مکانیسم های گفت وگو برای بحث در مورد موضوعاتی که ممکن است به اقدامات ناخواسته، مداخلات یا عدم هماهنگی مربوط باشد، برای مثال در شرایطی که کشتی های جنگی یا هواپیماها در فاصله بسیار نزدیک عمل می کنند، ضروری است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آمریکا هنوز نتوانسته بر سر این کانال های ارتباطی با چین به توافق برسد و واشنگتن به استفاده موثر از آنها امیدوار است.

کمپبل گفت: ما می خواهیم از یک جنگ سرد جدید جلوگیری کنیم، جنگی که از نظر ما به نفع هیچ کشوری در اقیانوس آرام یا اروپا نیست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید خواستار ارتباط موثر با چین برای جلوگیری از جنگ سرد جدید شد

کاخ سفید خواستار ارتباط موثر با چین برای جلوگیری از جنگ سرد جدید شد