مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-19اجتماعي

آمار بانوان سرپرست خانوار پشت نوبت بهزیستی البرز به صفر رسید


آمار تعداد افراد دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانوار پشت نوبت بهزیستی البرز به صفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وجیهه محمدی فلاح با بیان اینکه برا ساس آخرین آمارهای ثبت شده در حال حاضر 46 هزار و 500 نفر تحت پوشش بهزیستی البرز قرار دارند افزود: با احتساب خانواده آنها، در مجموع 166 هزار و 385 نفر از خدمات بهزیستی استان بهره مند هستند.

وی بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط این اداره کل آمار افراد دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانوار پشت نوبت مستمری به صفر رسید و تمامی پشت نوبتی ها تحت پوشش قرار گرفتند و از این پس تعداد 26 هزار نفر در حوزه توانبخشی و 3 هزار 500 نفر در حوزه اجتماعی علاوه بر خدمات غیرمستمر، مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به میزان مستمری دریافتی خانوارهای تحت پوشش این نهاد توضیح داد: مبالغ مستمری معیشتی مددجویان تحت پوشش برای خانواده یک نفره ماهانه به مبلغ 655 هزار تومان، دونفره 936 هزار تومان، سه نفره یک میلیون و 310 هزار تومان و چهارنفره یک میلیون و 684 هزار تومان و پنج نفره 2 میلیون و 59 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به افزایش 40 درصدی میزان حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی گفت: از این پس افراد دارای آسیب نخاعی و افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از حمایت حق پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بانوان سرپرست خانوار پشت نوبت بهزیستی البرز به صفر رسید

آمار بانوان سرپرست خانوار پشت نوبت بهزیستی البرز به صفر رسید