مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-14سياسي

لایحه «نرخ پیشنهادی سرویس مدارس» در اهواز به تصویب رسید


نایب رییس شورای کلان شهر اهواز از تصویب لایحه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس در این شهرستان در سال تحصیلی 1402-1403 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله زارع زاده صبح امروز چهارشنبه در یک صد و هفدهمین جلسه صحن علنی شورای کلان شهر اهواز اظهار کرد: این جلسه با پنج دستور کار مشخص آغاز شد؛ ابتدا مراسم تحلیف یونس اسفندیاری عضو علی البدل شورای کلان شهر اهواز برگزار شد و از امروز به صورت رسمی به عضویت شورای شهر اهواز درآمد.

وی، 2 مورد دیگر را ایراد فرمانداری به مصوبات شورای کلان شهر اهواز اعلام کرد و افزود: در هر 2 مورد پس از استماع نظرات و دیدگاه کارشناسی مشاوران حوزه تخصصی در ارتباط با این موضوعات با اکثریت رأی حاضران، رأی بر تصویب این 2 مصوبه صادر شد.

نایب رییس شورای کلان شهر اهواز بیان کرد: لایحه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس در شهرستان اهواز در سال تحصیلی 1402-1403 پس از طرح موضوع در جلسات کمیسیون تخصصی حمل ونقل و ترافیک در روز جاری مطرح شد که پس از تبادل نظر و استماع نظرات موافق و مخالفت در نهایت این لایحه با نظر اکثریت حاضران به تصویب رسید.

زارع زاده در ادامه انتخابات اعضای جایگزین در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی کلان شهر اهواز را موضوع دیگر جلسه مطرح و تصریح کرد: با نظر مساعد و تصویب اعضای حاضر در شورای کلان شهر اهواز، عبدالزهرا سنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه «نرخ پیشنهادی سرویس مدارس» در اهواز به تصویب رسید

لایحه «نرخ پیشنهادی سرویس مدارس» در اهواز به تصویب رسید