مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:232023-05-29ورزشي

دور تسلسل در فوتبال آبادان


هر ساله در ورزش آبادان شاهد اقدامات نخ نمای مدیرانی را شاهد هستیم که تنها نتایج آن افول سرمایه های اجتماعی، هدررفت بیت المال، زمان و نابودی سهمیه های ملی و بین المللی ورزش است.

- علی دایلی- هنوز هم بسیاری بر این باور هستند که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زخم خورده از ناکارآمدی برخی مدیرانی است که طی ادوار مختلف با نفوذ و رایزنی های خاص سکان صدارت و هدایت این تیم بزرگ را به انحاء و اشکال مختلف به دست آورده اند.

مدیرانی که هرچه تجربه بیشتری کسب می کردند، توفیقشان تنها در حدی بود که صرفاً هواداران زخم خورده از نامرادی ها را، دلخوش به جایگاهی به دور از شأن فوتبال آبادان می نمود.

در سال های گذشته افراد زیادی (فوتبالی یا غیرفوتبالی با تجربه یا بی تجربه) داعیه دار کسب جایگاه مدیریتی یا فنی در این باشگاه می شد، اما برنده آن کسی بود که خارج از گود فوتبال با شرایط ویژه و با قدرتی که در بیرون از حیطه ورزش وجود داشت، گاهاً برخلاف تصور عامه هواداران به ناگاه بر کرسی مدیریت نشسته تا ثابت کند حالا اوست که سوار براسب مراد است، غافل از آنکه این اتفاق خاص شروعی بود بر عجیب ترین دور تسلسل فوتبالی در تاریخ پرهیجان این ورزش.

پس از طی این فرآیند، مدیر بر کرسی نشسته باشگاه مردمی صنعت نفت آبادان ابتدا قول کسب نتیجه ای بهتر از قبل را می دهد، مدتی بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور تسلسل در فوتبال آبادان

دور تسلسل در فوتبال آبادان