مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-07اجتماعي

مسدود شدن راه 5 روستای سوادکوه و نور در پی باران سیل آسای 16 خرداد ماه امسال


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، با بیان این که بارش باران سیل آسا شامگاه سه شنبه در مازندران منجر به انسداد بیش از 20 راه روستایی و طغیان تعدادی از رودخانه ها شد، - گفت: تاکنون 15 محور بازگشایی شد و راه 5 روستا در سوادکوه و نور مسدود است.

بارش باران سیل آسا شامگاه سه شنبه در مازندران منجر به انسداد بیش از 20 راه روستایی و طغیان تعدادی از رودخانه ها به دلیل بالا آمدن حجم آب و خسارت به سردهنه اراضی کشاورزی شد که بنا به اظهارات مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تاکنون 15 محور بازگشایی شد و راه 5 روستا در سوادکوه و نور مسدود است که عملیات بازگشایی آن ها تداوم دارد.

بارش شدید باران در نواحی کوهستانی و جلگه ای از عصر روز سه شنبه در مازندران به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد و به غیر از انسداد راه های روستایی و فرعی در مناطق بالادست، باعث طغیان رودخانه ها و خسارت به اراضی کشاورزی شده است.

اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران روز سه شنبه با انتشار اخطاریه سطح نارنجی در خصوص گذر سامانه بارشی در این استان هشدار داد.

بررسی نقشه پیش یابی شرایط جوی استان نشان می دهد که سامانه بارشی که طی روزهای اخیر مناطق بالادست استان را تحت تاثیر خود قرار داده است، از امشب فعالیت آن زیاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن راه 5 روستای سوادکوه و نور در پی باران سیل آسای 16 خرداد ماه امسال

مسدود شدن راه 5 روستای سوادکوه و نور در پی باران سیل آسای 16 خرداد ماه امسال