مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-09سياسي

امام جمعه خرمشهر: مسئله اشتغال جوانان باید مورد توجه قرار گیرد


مسئله اشتغال جوانان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، جوانان بیکار زیادی به ما مراجعه می ‎کنند که سرگردان هستند و ما شرمنده آنها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با اشاره به موضوع اشتغال جوانان خرمشهر اظهار کرد: جوانان بیکار زیادی به ما مراجعه می ‎کنند که سرگردان هستند و ما شرمنده آنها هستیم.

وی بیان کرد: آنچه که در سطح شهرستان مشاهده می کنیم این واحدهای تولیدی سلیقه ای عمل می کنند اگر قانونی هست که وجود دارد حداقل جوانان را از سرگردانی خارج کنید و یک مرکز را برای راهنمایی جوانان معرفی کنید که پاسخگوی آنها باشد که بر اساس شاخصه ها و اولویت ها بومی گزینی نیز مهم است.

امام جمعه خرمشهر بر تقویت بومی ها تاکید کرد و افزود: عناصر بومی را که شایسته هستند در مسایل کار و اشتغال در سازمان ها و ادارات را باید تقویت کرد این سیاست دولت و جناب رییس جمهور است که جوانان بر اساس شایسته سالاری باید تقویت شوند.

وی در ادامه به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز ارتحال امام اشاره کرد و  گفت: رهبر انقلاب درباره ابعاد شخصیت امام ، مکتب و اندیشه و اصول و راهبردهای حرکت امام و راجع به دشمنی و دشمنان حضرت امام در طول این سال ها صحبت ها و محورهای بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خرمشهر: مسئله اشتغال جوانان باید مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه خرمشهر: مسئله اشتغال جوانان باید مورد توجه قرار گیرد