مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-03بين الملل

پریگوژین: شبه نظامیان حامی مسکو درمسیر تردد ما مین کار می گذاشتند


فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که شبه نظامیان حامی روسیه برای ضربه زدن به نیروهای وی، در مسیر تردد آنها مین کار می گذاشتند! - فرمانده ارتش خصوصی واگنر وابسته به مسکو مدعی شد که شبه نظامیان حامی روسیه برای ضربه زدن به نیروهای وی، در مسیر تردد آنها مین کار می گذاشتند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العربیه، یوگنی پریگوژین، فرمانده ارتش خصوصی واگنر وابسته به روسیه در ادامه جنگ لفظی چندماهه خود با مقامات ارشد نیروهای مسلح این کشور، مدعی شد که شبه نظامیان حامی مسکو، هنگام عقب نشینی نیروهای واگنر از شهر باخموت که حالا به تصرف روسیه درآمده، در مسیر آنها بمب کار می گذاشتند! پریگوژین که حالا پس از نبرد خونین چندین ماهه در باخموت که آرتیموفسک خوانده می شود، از این شهر خارج شده، گفت: واگنر مواضع خود در شهر ویران را به ارتش روسیه واگذار کرده است.

وی مدعی شد که افرادش چندین و چند مکان را در پشت خطوط مقدم کشف کرده بودند که نیروهای حامی مسکو انواع و اقسام مواد منفجره از جمله صدها مین ضدتانک کار گذاشته بودند.

پریگوژین در ادامه گفت وقتی پرسیدیم که چرا این مین ها و مواد منفجره کار گذاشته شده، وزارت دفاع اعلام کرد که از مقامات ارشد دستور داشته است! لزومی به کار گذاشتن مین در این مناطق وجود نداشت چون همانطور که گفتم، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پریگوژین: شبه نظامیان حامی مسکو درمسیر تردد ما مین کار می گذاشتند

پریگوژین: شبه نظامیان حامی مسکو درمسیر تردد ما مین کار می گذاشتند