مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-29سياسي

ستاد انتخابات استان مرکزی آغاز به کار کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری و بر اساس مؤلفه های چهارگانه مشارکت، - ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری و بر اساس مؤلفه های چهارگانه مشارکت، امنیت سلامت و رقابت ترسیم شده است.

بهنام نظری در جلسه آغاز به کار ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: با توجه به حساسیت انتخابات پیش رو و با توجه به موضوع افزایش مشارکت و اقتدار نظام، بر اساس دستورالعمل ها احکام اعضای ستاد انتخابات استان صادر شده و امروز با اعطای احکام از سوی استاندار این ستاد رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: بحث آموزش فرمانداران، هیئت ها و عوامل اجرایی از جمله مواردی است که هرچقدر بتوانیم در این حوزه دقیق تر عمل کنیم در دستیابی به اهداف موفق تر خواهیم بود.

نظری گفت: قانون در برگزاری انتخابات وجه مشترکی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و از طرفی تحت هر شرایطی به عنوان مجری انتخابات شرعا و قانونا مکلف به امانت داری هستیم.

وی اظهار کرد: باید به عنوان متولیان برگزاری انتخابات از هرگونه جانب داری ولو در حد یک حرکت کوچک پرهیز شود و در مسیر پیش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخابات استان مرکزی آغاز به کار کرد

ستاد انتخابات استان مرکزی آغاز به کار کرد