مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-16سياسي

زنجان، رتبه نخست صلح و سازش در کشور


رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه 67 درصد پرونده های شهرستان ایجرود منجر به صلح وسازش شده است که آمار خوبی است، گفت: استان زنجان از حیث صلح و سازش در پروندها حائز رتبه نخست در سطح کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی شهرستان ایجرود اظهار داشت: با اقدامات موثر قضایی انجام شده در این شهرستان و وجود مردم متدین و همچنین پایبندی به قانون و مقررات با افزایش تشکیل پرونده مواجه نیستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس کل دادگستری استان زنجان تشکیل دادگاه های عمومی در دورترین و محروم ترین مناطق استان و دسترسی آسان مردم به دادگاه را  برای پیگیری مشکلات قضایی و رسیدگی به پرونده ها را از برکات نظام  مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد.

وی روحیه گذشت، ایثار، فداکاری، ترویج معارف اسلامی و دوستی را از ویژگی های شاخص مردم  شهرستان ایجرود برشمرد و گفت: 67 درصد پرونده های شهرستان ایجرود منجر به صلح وسازش  شده است که آمار خوبی است  و استان زنجان از حیث صلح و سازش در پروندها حائز رتبه نخست در سطح کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان، رتبه نخست صلح و سازش در کشور

زنجان، رتبه نخست صلح و سازش در کشور