مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-13سياسي

تاکید استاندار تهران بر لزوم بازنگری وضعیت نگهداشت معتادان متجاهر


استاندار تهران بر لزوم بازنگری وضعیت نگهداشت معتادان متجاهر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: باید موضوعات و فعالیت های مربوط به شورا در این روز دیده شده و افکار عمومی با آن آشنا شوند.

وی با اشاره به لزوم بازنگری در روند پذیرش معتادان متجاهر عنوان کرد: پیش بینی چگونگی کنترل اولیه نگهداری معتادان ضروری است و باید دستورکار جدیدی در این زمینه پیگیری شود.

  استاندار تهران در مورد هزینه ها و منابع مدنظر نگه داشت معتادین متجاهر ابراز کرد: در این زمینه اشکالات ساختاری وجود دارد و باید برآورد صحیح داشته باشیم که جامعه هدف چند نفر هستند و سرانه هر کدام چه مقدار می باشد و معلول ها باید در هر سه گام در برآورد اولیه تا سطح گسترش و شکل های مختلفی که نشر و توزیع مواد مخدر در استان تهران ایجاد می شود، شناسایی شود.

  فخاری سپس گفت: حقوق انسانی معتادین نیز در مراحل مختلف به خصوص مرحله بازپروری باید مدنظر قرار گیرد، همچنین بازدید میدانی از مراکز نگهداری معتادین صورت گیرد تا وضعیت آن ها و تشریح درست موضوع انجام شود و در این زمینه همه دستگاه ها باید سهم خود را بپذیرند و نقش آفرینی درستی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار تهران بر لزوم بازنگری وضعیت نگهداشت معتادان متجاهر

تاکید استاندار تهران بر لزوم بازنگری وضعیت نگهداشت معتادان متجاهر