مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-07حوادث

دستگیری جیب بران ورزشگاه آزادی حین بازی شهرآورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در شهرآورد پایتخت به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان بر .

- رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می کردند خبر داد و گفت از متهمان 7 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در شهرآورد پایتخت به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان بر عهده گرفتند و ماموران تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با استقرار در ورزشگاه در روز دهم خرداد حین شهرآورد پایتخت و با پی جویی های انتظامی، 2 متهم مرد جیب بر را شناسایی کردند افزود: پس از شناسایی چهره متهمان، ماموران با درایت هر دو نفر را حین سرقت شناسایی و دستگیری کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان 7 دستگاه تلفن سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان 24 و 26 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و 18 فقره سرقت در ورزشگاه آزادی تهران به روش جیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جیب بران ورزشگاه آزادی حین بازی شهرآورد

دستگیری جیب بران ورزشگاه آزادی حین بازی شهرآورد