مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:202023-05-30سياسي

رتبه بندی معلمان در برنامه های وزیر پیشنهادی جایی ندارد


وزیر پیشنهای آموزش و پرورش اشراف لازم به مسائل دستگاه تعلیم و تربیت ندارد و رتبه بندی معلمان در برنامه های وزیر پیشنهادی جایی ندارد.

- نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: وزیر پیشنهای آموزش و پرورش اشراف لازم به مسائل دستگاه تعلیم و تربیت ندارد و رتبه بندی معلمان در برنامه های وزیر پیشنهادی جایی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلی موسوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 9 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: سوابق صحرایی مربوط به آموزش و پرورش نبوده و وی از بدنه این وزارتخانه نیست و نمی تواند درک جامعی از مسائل و مشکلات معلمان داشته باشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وی به عنوان رییس دانشگاه فرهنگیان عملکرد قابل تحسینی داشته اما مدیریت وزارت آموزش و پرورش نیازمند تجربه به مراتب بیشتری است که در سوابق صحرایی وجود ندارد.

به رییس جمهور توصیه می کنم درباره معرفی وزیری که شباهت بسیاری به نوری وزیر سابق آموزش و پرورش دارد، تجدیدنظر کند تا آموزش و پرورش درجا نزند.

موسوی تاکید کرد: رتبه بندی معلمان مهم ترین موضوعی است که برای آموزش و پرورش در اولویت بوده، اما در برنامه های وزیر پیشنهادی جایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان در برنامه های وزیر پیشنهادی جایی ندارد

رتبه بندی معلمان در برنامه های وزیر پیشنهادی جایی ندارد