مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-09سياسي

اجرای آزمایشی طرح «گفتمان اجتماعی» در محلات جنوب شرقی تهران


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز اجرای طرح «گفتمان اجتماعی» در محلات جنوب شرقی تهران همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

- اجرای آزمایشی طرح گفتمان اجتماعی در محلات جنوب شرقی تهران مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز اجرای طرح گفتمان اجتماعی در محلات جنوب شرقی تهران همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر درباره نحوه برگزاری ویژه برنامه گفتمان اجتماعی در محلات جنوب شرقی تهران گفت: این طرح با همکاری شهرداری منطقه 15 به شکل آزمایشی برگزار می شود و در غالب گپ و گفت اجتماعی با حضور کارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی و مشاوران درمان اعتیاد اجرا صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: طرح گفتمان اجتماعی از 29 خردادماه لغایت 5 تیر ماه سال جاری همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر اجرا می شود.

در این راستا نیز پیام هایی جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان با موضوعات پیشگیری از اعتیاد در فرهنگسراها، سراهای محلات، مساجد و سایر اماکن عمومی به نمایش در می آیند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی طرح «گفتمان اجتماعی» در محلات جنوب شرقی تهران

اجرای آزمایشی طرح «گفتمان اجتماعی» در محلات جنوب شرقی تهران