مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-04سياسي

وقتی احترام به آرای مردم رنگ می بازد!


استعفای برخی از اعضای شوراهای شهر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را شاید بتوان به نوعی پشت کردن به رای و نظر مردم و خدشه دار کردن اعتماد عموم به فرهنگ و نظام شورایی دانست.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها-رحیم مقدمی*: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی قرار است اسفندماه امسال برگزار شود که برخی از افراد صاحب منصب از سِمت های خود از جمله شوراهای اسلامی شهر و یا سایر دستگاه ها استعفا می دهند تا در این عرصه مهم سیاسی ثبت نام کرده و در کارزار رقابت قرار گیرند.

بی شک واژه خدمت می تواند در هر جایگاهی تعریف خاص خود را داشته باشد، تعریفی که در صورت تحقق جامع و کامل، عامل توسعه جامعه و رفع چالش های آن شده و در زمینه ایجاد رضایت مندی عمومی مؤثر واقع شود.

آنچه در این بین باید به آن توجه شده و برای برون رفت از چارچوب غیرمنطقی در برخی استعفاها به آن اهتمام ورزید، نگاه به عملکرد افراد مستعفی در پست های قبلی است که تا چه اندازه در پست های قبلی مؤثر و تأثیرگذار بوده اند که امروز خود را در مقام احراز پست نمایندگی مجلس می دانند.

شورای اسلامی شهر و یا هر مسئولیت دیگری به نوبه خود اگر جامع و کامل مورد توجه و ارزش گذاری از سوی صاحبان آن جایگاه قرار گیرد، فرصت خدمت است که باید برای تحقق وظایف آن سِمت تلاش شود، نه اینکه به چشم فرصتی برای کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی احترام به آرای مردم رنگ می بازد!

وقتی احترام به آرای مردم رنگ می بازد!