مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-19سياسي

ضرورت اجرای برنامه تحولی جمعیت در شهرستان رزن


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار رزن بر ضرورت اجرای برنامه تحولی جمعیت در این شهرستان تاکید کرد و افزود: طرح های خوبی در زمینه جمعیتی در سطح شهرستان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر ناظمی دوشنبه در سومین جلسه ستاد جمعیت و خانواده شهرستان رزن در سال جاری که در محل فرمانداری رزن برگزار شد، با بیان اینکه باید با برنامه پیش رفت، عنوان کرد: برنامه تحولی جمعیتی یکساله برای تمامی مدیران ادارات شهرستان ارسال می شود و باید پیش روی بر اساس آن در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح های خوبی در زمینه جمعیتی در سطح شهرستان در حال انجام است؛ اظهار کرد: طرح استحکام بخشی و آمایش خانواده به صورت پنج ماهه و به نحو مناسبی در شهرستان رزن اجرایی شد و با استقبال مناسبی از جامعه بانوان شهرستان روبرو شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار رزن ادامه داد: همایش جشن وصال در هفته ازدواج و روز پنجشنبه یکم تیرماه در شهرستان رزن برگزار می شود.

ناظمی با بیان اینکه همایش جمعیتی ای نیز در ششم تیرماه در شهرستان رزن برگزار می شود، عنوان کرد: این همایش با هدف هوشیارسازی نیروهای مردمی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای برنامه تحولی جمعیت در شهرستان رزن

ضرورت اجرای برنامه تحولی جمعیت در شهرستان رزن