مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 18:152023-05-30ورزشي

سرنوشت تیم فوتبال نفت گچساران و فوتبال یاسوج از زبان مهدی تاج


رییس فدراسیون فوتبال در خصوص مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، انتخابات هیئت رییسه فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

مهدی تاج در این نشست به موضوع مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: اینن حرف درستی است که تیم فوتبال نفت و گاز متعلق به شهرستان گچساران باشد چرا که از بودجه این استان و این شهرستان و امکانات و شرایط این شهرستان استفاده می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان خوزستان خودش استانی پر از فوتبالیست است و مرکز ثقل فوتبال ایران است گفت: بسیاری از ملی پوشان ما از خوزستان هستند و خودشان ظرفیت های لازم را دارند لذا از آقای دکتر رضاییان عضو هیئت رییسه می خواهم که موضوع مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را به صورت ریشه ای حل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اکنون در ید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بوده و عملا متعلق استان خوزستان است تیمی که ده ها سال با نام نفت و گاز گچساران در فوتبال ایران درخشیده است و قرار است مهدی تاج با رایزنی مالکیت آن را به گچساران بازگرداند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما مسئول برگزاری مسابقات هستیم اما مسئول تیم داری نیستیم گفت: در خصوص ورزشگاه ها نیز به همین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت تیم فوتبال نفت گچساران و فوتبال یاسوج از زبان مهدی تاج

سرنوشت تیم فوتبال نفت گچساران و فوتبال یاسوج از زبان مهدی تاج