مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-10اجتماعي

بسیج امکانات راهداری برای بازگشایی محور چالوس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: عملیات بهسازی و آواربرداری نقاط آسیب دیده از صبح امروز آغاز شده تا هرچه سریع تر محور بازگشایی شود.

- علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش شدید باران روز پنج شنبه، 18 خرداد در استان البرز باعث وقوع سیل و ریزش کوه در محور کرج- چالوس شد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه آغاز بارش ها اکیپ های راهداری شامل 50 نفر نیروی عملیاتی و پشتیبان به همراه تجهیزات و ماشین آلات راهداری به این محور اعزام شدند تا به کاربران جاده ای خدمت رسانی کنند.

این مسئول بیان کرد: با تلاش راهداران البرزی و نیروهای امدادرسان تمامی افرادی که در سیل متوقف شده بودند توسط 6 دستگاه اتوبوس به کرج منتقل و 1200 خودروی گرفتارشده در این محور نیز از مسیر جایگزین خارج شدند.

زندی فر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات پاکسازی محور به همت نیروهای راهداری استان انجام شده است اما به علت آب بردگی برخی نقاط مثل محدوده تونل شماره پنج، گالری تکاوران و پیچ خزنکلا مسیر تا بهسازی کامل آن مسدود خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تصریح کرد: برای بازشدن هرچه سریع تر این محور از ساعت پنج صبح امروز عملیات بهسازی و آواربرداری در نقاط آسیب دیده با همکاری نیروهای راهداری استان های مازندران، تهران و قزوین آغاز شده است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات راهداری برای بازگشایی محور چالوس

بسیج امکانات راهداری برای بازگشایی محور چالوس