مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-07حوادث

دستگیری سارق با هویت جعلی سرهنگ دوم


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای که با استفاده از لباس نظامی درجه سرهنگ دومی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سرهنگ محمد باقر قدم زاده سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی در محدوده دربند و شمال تهران توسط یک نفر مأمور نما رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار عملیات کلانتری 122 این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: مأموران پس از اخذ مجوزهای قضایی در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم را زمانی که قصد سرقت از یکی از شهروندان را داشت، دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم مدارک هویتی جعلی و البسه نظامی کشف و وی در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی اعتراف و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی با مراجعه به مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ قدم زاده در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً با پلیس 110 تماس حاصل کنند، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزییات پرونده و جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق با هویت جعلی سرهنگ دوم

دستگیری سارق با هویت جعلی سرهنگ دوم