مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-09دانش

خسروپناه: تحول در علوم انسانی به مفهوم اشتباه بودن تمام نظرات غرب نیست


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: تحول در حوزه علوم انسانی به این مفهوم نیست که هر نظریه که از غرب آمده اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در آستانه روز ملی بسیج اساتید نشست “استاد بسیجی و دانشگاه تمدن ساز”با سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حضور اساتید بسیجی و نمایندگان تشکل های اسلامی دانشگاه های شهرستان سبزوار برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در این نشست گفت: علوم انسانی نیازمند تحول است و در این مسیر روزآمدی، بومی نمودن و علمی سازی آن مورد توجه است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور افزود: تحول در حوزه علوم انسانی به این مفهوم نیست که هر نظریه که از غرب آمده اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه عقلانیت موضوعی مهم است اظهار داشت: در فضاهای علمی و دانشگاهی حافظه محوری باید به عقلانیت محوری تبدیل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در رشد مقالات موفق بوده ایم، گفت: دراین باره نباید تنها به مقاله نویسی بسنده کرد بلکه کاربردی و حل مسئله بودن مقالات مهم است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاه های کشور باید نماد شبکه سازی علمی باشند و در تعامل با یکدیگر از ظرفیت های هم استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: تحول در علوم انسانی به مفهوم اشتباه بودن تمام نظرات غرب نیست

خسروپناه: تحول در علوم انسانی به مفهوم اشتباه بودن تمام نظرات غرب نیست