مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:152023-05-31ورزشي

سیدِ والیبال در صدر جدول؛ بهترین بازیکن لیگ ملت ها چه کسی است؟


17 ملی پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت ها در پست مدافع میانی دارند که سیدمحمد موسوی از بین تمامی بازیکنان بهترین عملکرد را داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمتر از یک هفته دیگر به شروع پرهیجان رقابت های پرهیجان والیبال زمان باقی نمانده است.

لیگ ملت های والیبال از 16 خردادماه آغاز می شود و 1 مردادماه هم با معرفی برترین تیم به پایان می رسد.

بلندقامتان ایران سال گذشته با بهروز عطایی در این رقابت ها شرکت و عنوان هفتمی را کسب کردند این در حالی است که پیش از این با ملی پوشان والیبال با الکنو در جایگاه دوازدهمی قرار گرفته بودند.

حالا برای دومین بار تیم ملی والیبال کشورمان با مربی ایرانی قرار است در این رقابت ها با تیم های قدرتمند والیبال دنیا به رقابت بپردازد.

مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور 16 تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در سال مهم و سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا 1 مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (27 مرداد تا 4 شهریور)، بازی های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر) و رقابت های انتخابی المپیک 2024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدِ والیبال در صدر جدول؛ بهترین بازیکن لیگ ملت ها چه کسی است؟

سیدِ والیبال در صدر جدول؛ بهترین بازیکن لیگ ملت ها چه کسی است؟