مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-16سياسي

روستاییان از ساخت وساز در مسیر سیل پرهیز کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با توجه به سیل خیز بودن برخی از مناطق استان انتظار می رود روستاییان از ساخت و ساز در مسیر سیلاب پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرموده اند قطره ای آب نباید از مرزها خارج شود.

عاملی ادامه داد: از تمام مجموعه های دولتی و مردمی که در حادثه سیل در منطقه حاضر و با جان و دل تلاش کردند قلباً تشکر می کنم بسیج و سپاه معظم در این حادثه جدا شاهکار کردند سپاه هم تجهیزات لجستیکی خود را به منطقه آورد هم بسته های غذایی، آب معدنی و بسته های نان و سایر مایحتاج ضروری را تأمین کرد در تفحص مفقودین هم سنگ تمام گذاشت از هلال احمر، مجموعه استانداری، فرمانداری ها، نیروهای انتظامی و مرزبانی از شهرداری اردبیل و سایر مؤسسات امدادی و از صدا و سیما تشکر می کنم.

عاملی خطاب به دولت گفت: در این حادثه سخنی با دولت محترم دارم سیل باعث شکستن پل انجیرلو و قطع ارتباط بین گرمی و بیله سوار شد از وزیر راه سوال می کنم آیا می دانید این راه راه ترانزیتی است و روزانه ده ها ماشین های سنگین خارجی از این جاده تردد می کنند.

وی افزود: با غض نظر از شکستن پل، آقای وزیر آیا می دانید که این جاده پایین ترین شرایط یک جاده ترانزیتی را هم ندارد آقای وزیر آیا می دانید این جاده پیشانی کشور ما برای خارجی ها است؟ آقای وزیر آیا می دانید وجود چنین جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان از ساخت وساز در مسیر سیل پرهیز کنند

روستاییان از ساخت وساز در مسیر سیل پرهیز کنند