مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-17فرهنگي

درخشش دو هنرمند صنایع دستی هرمزگان در رویداد سه گام


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: از دو هنرمند هرمزگانی در اختتامیه رویداد سه گام تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ساناز رمجی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان امروز اظهار کرد: رویداد  ملی سه گام با هدف پیوند طراحان و تولید کنندگان منسوجات سنتی و صنایع دستی مرتبط در طراحی لباس ایرانی برگزار شد که آثار دو هنرمند هرمزگانی در اختتامیه این رویداد به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شد.

وی ادامه داد: آثار خانم ها فرخنده بادروج و ریحانه اعرابی به لحاظ ویژگی فرهنگی و هنری و مهارت در تکنیک، طراحی و تولید صنایع دستی در گروه رودوزی های سنتی به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شدند.

رویداد ملی سه گام از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد که چارچوب آن به این صورت بود که در گام اول پارچه های دستبافت کلیه مناطق ایران، رودوزی های سنتی و پارچه های چاپ سنتی منتخب در معرض نمایش قرار می گرفت، در گام دوم هنرمندان طراح لباس از این ظرفیت ملی و فرهنگی در طراحی لباس بهره بردند و در گام سوم نیز تولید لباس به سبک امروز مدنظر قرار گرفته است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دو هنرمند صنایع دستی هرمزگان در رویداد سه گام

درخشش دو هنرمند صنایع دستی هرمزگان در رویداد سه گام