مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-01اجتماعي

راه اندازی مجتمع شوق زندگی در کرمان با هدف حمایت از گروه های آسیب پذیر


 به زودی مجتمع شناسایی و پیشگیری از آسیب های «شوق زندگی» با هدف پایش آسیب های اجتماعی و حمایت از گروه های آسیب پذیر استان افتتاح خواهد شد.

- راه اندازی مجتمع "شوق زندگی" در کرمان با هدف حمایت از گروه های آسیب پذیر ایسنا/کرمان دادستان کرمان گفت:  به زودی مجتمع شناسایی و پیشگیری از آسیب های شوق زندگی با هدف پایش آسیب های اجتماعی و حمایت از گروه های آسیب پذیر استان افتتاح خواهد شد.

مهدی بخشی 11 خردادماه در نشست هم اندیشی و هم افزایی در خصوص راه اندازی مجتمع شوق زندگی با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و شهردار کرمان اظهار کرد: می توانیم در مقابل مشکلاتی که در سطح جامعه ملاحظه می کنیم، سهل ترین کار یعنی بی تفاوتی را در پیش بگیریم حال آنکه ما به عنوان متولیان افراد محجور وظیفه رسیدگی به وضعیت ایشان را به عهده داریم و لازم است تمامی دستگاه های اجرایی، امنیتی، قضایی، آموزشی و نظارتی پای کار باشند و در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

وی بیان کرد: باید معضلاتی چون حاشیه نشین ها، کارتن خواب ها، زندانیان و سایر اقشاری که آسیب پذیر هستند، جدی گرفته شوند و هرکس در جایگاه خود آنگونه که وظیفه دارد عمل کند در غیر اینصورت اگر دست به اقدامات سطحی و کلیشه ای بزنیم دود آن ابتدا به چشم خودمان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجتمع شوق زندگی در کرمان با هدف حمایت از گروه های آسیب پذیر

راه اندازی مجتمع شوق زندگی در کرمان با هدف حمایت از گروه های آسیب پذیر