مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:352023-05-29سياسي

مبارزه با فساد وظیفه مشترک نظام و مردم است


مبارزه با فساد امر مهمی است که به صورت مشترک بر دوش نظام و مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرمان سه ماده ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: بعد از گذشت 22 سال هنوز در کشور قوای سه گانه اقدامی رضایت بخش در حوزه مبارزه با فساد و حتی قاچاق کالا و ارز انجام ندادند و ریشه هایی از این فساد را هنوز در کشور شاهد و ناظر هستیم.

وی تصریح کرد: در مبارزه با فساد که امر مهم و ارزشمند محسوب می شود، باید وظیفه نظام و مردم به شکل اساسی و دقیق مورد رصد و پیگیری قرار گیرد تا آثار پرخیر و برکت این امر مهم را نظاره گر باشیم.

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: در این راستا سلامت واگذاری برخی از واحدهای تولیدی در کشور در سال های گذشته به مخاطره افتاده بود که نمونه آن را در بازگرداندن واگذاری های قبلی نظیر هپکو، ماشین سازی تبریز، هفت تپه و کشت و صنعت مغان شاهد بودیم که جلوی تاراج بیت المال در این واگذاری های نامناسب گرفته شد.

جلیلی افزود: همچنان تاکید ما بر این است تا در این حوزه امر ریشه ای و اساسی مورد توجه قرار گرفته و مردم و مسئولان نظام از حرکت ها و برنامه های تحولی ناامید نشده و پای کار حاضر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد وظیفه مشترک نظام و مردم است

مبارزه با فساد وظیفه مشترک نظام و مردم است