مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-04فرهنگي

عکس های دیده نشده از فیلمی که 13 سال است رنگ پرده را ندیده


فیلم «فرزند صبح» بهروز افخمی قرار بود این روزها همزمان با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی روی پرده سینماها برود ولی باز هم باید در انتظار فرصتی دیگر بماند تا شاید سرانجام به نمایش درآید.

- فیلم فرزند صبح بهروز افخمی قرار بود این روزها همزمان با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی روی پرده سینماها برود ولی باز هم باید در انتظار فرصتی دیگر بماند تا شاید سرانجام به نمایش درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فروردین 1383 بهروز افخمی ساخت داستان مقطعی از زندگی امام خمینی (ره) را با عنوان فرزند صبح آغاز کرد که بعد هم نسخه ای از آن در سال 1389 در جشنواره فجر رونمایی شد؛ نسخه ای که مورد تایید افخمی نبود و بابت نمایش نسخه ای ناقص آنقدر ناراضی بود که گفت، کاری می کنم همه بفهمند من فرزند صبح را نساخته ام .

اما در نهایت پس از کش وقوس های فراوان حدود دو سال قبل نسخه ای که مورد تایید این کارگردان باشد آماده شد و حتی نسخه ای از آن در جشنواره فیلم عمار رونمایی شد.

با این حال نسخه نهایی فیلم فرزند صبح هنوز به اکران عمومی نرسیده و اگرچه به گفته خود افخمی خیلی از کسانی که باید فیلم را می دیدند در موقعیت ها و به بهانه های مختلف آن را تماشا کرده اند، اما اکران آن در سینما و برای تماشاگر عادی هم اهمیت خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس های دیده نشده از فیلمی که 13 سال است رنگ پرده را ندیده

عکس های دیده نشده از فیلمی که 13 سال است رنگ پرده را ندیده