مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 07:002023-06-14سياسي

فعالیت 40 مؤسسه و 200 خانه قرآن در زمینه اوقات فراغت


رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فعالیت 40 مؤسسه و بیش از 200 خانه قرآن شهری و روستایی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.

- حجت الاسلام حمید حسنی، رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره به اهمیت آموزش قرآن و مسائل اعتقادی به جوانان و نوجوانان، تابستان و اوقات فراغت، دانش آموزان را بهترین فرصت برای حضور آنان در کلاس های قرآنی دانست.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مؤسسات و مراکز قرآنی در طول سال برنامه های آموزشی دارند، تصریح کرد: این مراکز در ایام تابستان و برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه های ویژهای تدارک دیده اند.

وی با اشاره به اینکه این مراکز و مؤسسات از اداره تبلیغات اسلامی دارای مجوز رسمی فعالیت هستند، ادامه داد: اطلاع رسانی برنامه های کلاسی مراکز برگزیده قرآنی به طرق مختلف از جمله اطلاع رسانی مجازی در کانال ها و گروه های مجازی همان شهرستان، ارسال به سایر نهادها و ارگان های متقاضی و همچنین اطلاع رسانی محله محور از طریق نصب بنر و پوستر صورت می گیرد که علاقمندان برای استفاده از این کلاس ها و دوره های آموزشی می توانند به این مراکز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 مؤسسه و 200 خانه قرآن در زمینه اوقات فراغت

فعالیت 40 مؤسسه و 200 خانه قرآن در زمینه اوقات فراغت