مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:402023-05-30اجتماعي

پل میربهاءالدین نیازمند لایه روبی مجدد است


مدیرکل محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه پل تاریخی میر بهاءالدین طی سال گذشته لایه روبی شده بود، گفت: در حال حاضر این پل تاریخی میرءبهاالدین مجدد نیازمند لایه روبی است و امیداریم آب منطقه ای این کار را انجام دهد.

- محمدرضا یافتیان، مدیرکل محیط زیست استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، در رابطه با وضعیت نامناسب پل تاریخی میربهاءالدین که در محاصره زباله ها قرار گرفته است، اظهار داشت: وظیفه ما پاک سازی نیست، بلکه ما برحوزه ها و دستگاه هایی که موظف به پاک سازی هستند، نظارت می کنیم.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه بحث مطالعه ساماندهی سرشاخه های زنجانرود در محدودی شهر زنجان از سال 88 کلید و طرح آن آماده شده است، تصریح کرد: از سمت شرق زنجان تا غرب تقریبا تا زیرپل زنجان به بیجار اقدامات عمرانی زیادی شهرداری انجام داده است و اگر این اقدامات نهایی شود قطعا ما شاهد منظره نازیبا نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه  اقدامی که ما در سال 1401 به عنوان یک دستگاه نظارتی انجام دادیم یک مکاتبه ای با شرکت آب منطقه ای داشتیم که در واقع لایه روبی  پل را انجام بدهند، افزود: سال گذشته آب منطقه ای لایه روبی را انجام داد و یک مقدار این منطقه وضعیت بهتری پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل میربهاءالدین نیازمند لایه روبی مجدد است

پل میربهاءالدین نیازمند لایه روبی مجدد است