مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-10ورزشي

کرمانشاه مقام سوم لیگ برتر بدنسازی ایران را کسب کرد


تیم اکسیژن کرمانشاه در پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه تیم اکسیژن کرمانشاه در پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.

مهدی حاتمی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور، اظهارکرد: این رقابت ها با حضور یازده تیم در دو گروه برگزار شد که تیم کرمانشاه با تیم های شاهین تهران، کلاسیک اصفهان، قرآن نویس قزوین و نیولایف تهران همگروه بود.

وی تصریح کرد: این رقابت ها در هشت رشتهِ فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک، بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیتنس چلنج، فیتنس اسپرت و فیتنس مدل برگزار شد که ورزشکاران کرمانشاه در شش رشته آن با حریفانشان رقابت کردند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه افزود: در پایان رقابت ها، از تیم کرمانشاه، مهدی سلطان آبادی در رشته فیتنس چلنج مدال طلا، سهیل کرمی در رشته فیزیک مدال طلا، یاسر رنجبر در رشته فیزیک کلاسیک مدال نقره و محمد رسول خانه ساز در رشته ماسکولار فیزیک و کامران بالکانه در رشته بادی کلاسیک مدال برنز کسب کردند و پیمان مارابی هم در بادی بیلدینگ چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه مقام سوم لیگ برتر بدنسازی ایران را کسب کرد

کرمانشاه مقام سوم لیگ برتر بدنسازی ایران را کسب کرد