مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:102023-05-30اقتصادي

زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی 164 میلیارد تومان بدهکار هستند


مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی با بیان اینکه نزدیک به 140 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در زندان های استان نگهداری می شوند، گفت: بدهی این زندانیان بیش از 164 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد حسن حسین بیگی امروز در جمع زندانیان غیرعمد زندان مرکزی اراک به بررسی مشکلات مربوط به پرونده های این مددجویان پرداخت و اظهار کرد: با همکاری خوب مددکاران، شناسایی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند، در کمترین فرصت و با دقت کامل انجام شده و اگر هر مددجویی در بدو ورود به زندان واجد شرایط حمایتی این ستاد مردم نهاد باشد، پرونده مربوطه تشکیل می شود و در ادامه اطلاعات کامل آنها به منظور انجام تحقیقات جامع در خصوص وضعیت مالی و خانوادگی این افراد و قرار گرفتن در فرآیند آزادی در اختیار ستاد دیه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه نزدیک به 140 نفر از زندانان جرائم غیرعمد در زندان های استان مرکزی نگهداری می شوند افزود: بدهی این زندانیان بیش از 164 میلیارد تومان  است.

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی با اشاره به آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت ولادت امام رضا(ع) بیان کرد: 13 زندانی جرائم غیرعمد استان با مجموع بدهی 14 میلیارد و 600 میلیون تومان آزاد شدند؛ از این مبلغ بیش از 13 میلیارد تومان از طریق پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی 164 میلیارد تومان بدهکار هستند

زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی 164 میلیارد تومان بدهکار هستند