مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-20سياسي

چمران الگویی برای هر نوع تفکر جهادی است


شهید چمران الگوی یک استاد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی است که با توجه به تحصیل در یکی از برترین دانشگاه های دنیا، برای دفاع از مرزهای کشور در برابر دشمن به ایران آمد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سهیل واشقانی فراهانی  در آیین گرامیداشت شهادت دکتر چمران وروز ملی بسیج اساتید در دانشگاه تفرش گفت:   شهید چمران الگوی یک استاد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی است که با توجه به تحصیل در یکی از برترین دانشگاه های دنیا، برای دفاع از مرزهای کشور در برابر دشمن به ایران آمد .

سهیل واشقانی فراهانی افزود: اساتید بسیجی نیز باید با تولید علم و کار آفرینی بسیجی وار، به کشور در همه عرصه ها خدمت نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت:دکتر چمران یک دانشمند برجسته علمی کشور و یک بسیجی تمام عیار بود که تمامی عناوین را کنار زده و جان عزیز خود را فدای تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران نمود.

حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده افزود: دانشگاه باید محل پرورش شهید چمران ها بوده و اساتید برای تربیت دانشجو در تراز انقلاب در این مکان مقدس تلاش نمایند.

رییس بسیج اساتید استان مرکزی نیز در این آیین بیان کرد: انقلابی بودن، ولایت پذیری، نخبه بودن در عرصه های علمی از ویژگی های برجسته شهید چمران است و استادان باید با الگو ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران الگویی برای هر نوع تفکر جهادی است

چمران الگویی برای هر نوع تفکر جهادی است