مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-19سياسي

روایت سردار فضلی از دستور امام خمینی(ره) درباره نحوه مقابله با رژیم بعث


جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به دستور امام(ره) درباره مقابله با رژیم بعث گفت: امام خمینی (ره) در یک جلسه پس از ارائه گزارش برادر محسن رضایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیسای خبرگزاری فارس، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام که در کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: سال 1364 مصادف با سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خدمت حضرت امام خمینی (ره) شرفیاب شده بودیم.

وی افزود: آن روز ها در جبهه، عملیات بزرگی نداشتیم.

برادر محسن رضایی گزارشی از جبهه ها را به محضر امام خمینی (ره) تقدیم کرد و سپس ایشان فرمودند که عزیزان من! هرشب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشم دشمن بگیرید و به او امان ندهید.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به این که سخن آن روز امام (ره) فقط برای عملیات رزمی و تاکتیکی در جبهه نبود و ایشان یک استراتژی را در این چند جمله بیان فرمودند، تصریح کرد: نباید از دشمن غافل شویم؛ حضرت امام خمینی (ره) همان هفته های ابتدایی آغاز جنگ تحمیلی فرمودند که از دشمن اصلی یعنی آمریکایی ها غافل نشوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سردار فضلی از دستور امام خمینی(ره) درباره نحوه مقابله با رژیم بعث

روایت سردار فضلی از دستور امام خمینی(ره) درباره نحوه مقابله با رژیم بعث